مجله خودرو

روکش های ماشین چه مزایایی دارند ؟

بسیاری از صاحبان خودرو به دنبال راهی هستند تا صندلی های خودرو را نو کنند و رنگ و روی از بین رفته را دوباره به خودرو برگردانند با ایجاد زیبایی بیشتر در ماشین ، اقدام به خرید روکش صندلی میکنند .
روکش های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته کلی چرمی و پارچه ای تقسیم میشوند که انتخاب هر یک از آنها مزیت ها و معایبی دارد که در این بخش از دانستنی های خودرو در ایران کارلوکس با مهمترین ویژگی های روکش های صندلی چرم و پارچه ای و نحوه انتخاب بهترین روکش صندلی برای خودرو آشنا میشوید.





نکته هایی درباره انتخاب روکش صندلی :
هنگام خرید روکش های پارچه ای روکشی را بخرید که وزن بالاتری داشته باشد زیرا مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی خواهد داشت و عملکرد بهتری را از خود نشان میدهد. روکش های سبک و نازک عمر کمتری دارند. مزایای روکش صندلی چرم خودرو روکش های چرم نوع دیگری از روکش ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آنها است، در این نوع از روکش ها با یک دستمال مرطوب نیز میتوان کثیفی را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده های دارای فرزندان خردسال است. 
روکش های چرمی نمای اسپرت تری دارند و برای افرادی توصیه میشود که به ظاهر اسپرت داخل خودرو اهمیت می دهند. 
این نوع روکش ها برخلاف روکش های پارچه ای در تابستان موجب گرمای بیشتر خودرو عرق کردن می شوند و در زمستان موجب می شوند داخل خودرو دیرتر گرم شود و سرنشینان سرمای بیشتری را تحمل نمایید.
  • کلمات کلیدی :
  • روکش های ماشین چه مزایایی دارند ؟
  • روکش صندلی
چهارشنبه 11 تير 1399
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ